Priser - A-Vet Smådyrklinikk

Priser

Sjekk prisene på behandling hos oss og bestill time i dag!

• Vanlig konsultasjon (0-20 min): fra 1625.-

• Tillegg lørdag: fra 990.-

Katt

• Kastrering hannkatt inkl smertepakke og etterkontroll: 1482.-

• Kastrering hunnkatt inkl body, smertepakke og etterkontroll: 2918.-                                                                                                                                                                                                                                                           Vaksine og id-chip i tillegg se pakketilbud

Kanin

• Kastrering hannkanin, smertepakke, etterkontroll inkludert: 2491,-

• Standard vaksine hund  fra 723.- til 833.-

• Standard vaksine katt: 702.-

• Rabies vaksine hund og katt: 702.-                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Hver 4. vaksine er gratis forutsatt at vaksineprogrammet følges årlig.
  • ID-chip: 957,-

Hunden må være ID-merket

Katt

• Kastrering hunkatt inkl 1 vaksine, body, smertepakke og etterkontroll: 3037.-
  • Kastrering hunkatt  inkl 1 vaksine, ID-chip, body, smertepakke og etterkontroll 3594.-
  • Kastrering hankatt inkl 1 vaksine, smertepakke og etterkontroll: 1601.-
  • Kastrering hannkatt inkl 1 vaksine og ID-chip, smertepakke og etterkontroll: 2158.-

Hund

• Øyelysing og patellaundersøkelse: 2404.-

• Øyelysing og HD-røntgen:3526.-
  • Øyelysing og HD/AD røntgen:4101.-
  • Øyelysing og hjerteattest Cavalier King Charles Spaniels:2446.-
  • Sjekk av tenner og tannkjøtt

• Hver 4. vaksine er gratis

• Hver 6. kloklipp er gratis

• Gratis kloklipp for VetPlan-kunder
En pomeranian står ved resepsjonen hos A-Vet

Ønsker du et prisoverslag?

Hvis du ikke finner det du leter etter, ønsker et prisoverslag eller hvis behandlingen er mer sammensatt – kan du kontakte oss så hjelper vi deg.

Betaling

Du kan betale kontant, bruke bankkort eller betale via vår Dyrekonto. Dyrekonto er en kredittløsning fra Resursbank som gir deg mulighet til å utsette betalingen eller dele den opp i månedlige avdrag med gebyrfrihet i 30-60 dager. Løsningen er praktisk og som nevnt uten kostnad for deg dersom du betaler innen 30 dager.

Forsikring

Enkelte forsikringsselskap tilbyr direkte oppgjør, det vil si at du betaler en egenandel til oss, resten tar forsikringsselskapet seg av. Her kan du lese mer om forsikringer.

Om priser

Veterinærtjenester virker dyrere enn legetjenester selv om de ikke er det fordi du hos legen kun betaler en fast egenandel. Resten av legeregningen dekkes av trygdesystemet. Veterinærene har ikke et slikt system og derfor må du betale hele regningen med mindre du har veterinærforsikring. Veterinærtjenestene er i tillegg momsbelagt, og det vil si at 25% av det du totalt betaler går til statskassen.

Hvis vi ikke hadde investert i utstyr, sikkerhet (ventilator) og etterutdannelse ville  det kostet mindre å gå til oss.  Vi har investert i moderne og avansert utstyr  for å kunne sikre pasientene den beste behandling og ikke minst gjøre oppholdet hos oss så trygt som mulig.

Vi tar forbehold om prisjusteringer som ikke er oppdatert. Alle priser er inklusiv mva.